Ja det är alltså 1:a december om fem min och här sitter jag omgiven av djur och filosoferar. Ska man kanske skriva en bok eller ska man satsa på en karriär inom bergteknik och flytta till Alaska? Näe, jag har då ingen aning om vad så jag berättar nog lite om sånt jag vet.
1. Jag har varit på min kusins dop idag! Lilla Knut Nila (stavningen där?) har blivit en av Guds alla barn.
2. Jag har varit på Thai idag med tjejerna på ett sk "julbord". 
3. Jag har varit hos Ida idag tillsammans med Rebecca, Vilma och ja, öhm Ida förstås. 
 
Jag vet också att det har varit svinkallt ute idag pga anledning. Promenaden hem från Ida var till och med ännu kallare, hur vet jag inte. Nu ska jag nog ägna mig åt att ögna igenom youtube och sen får den lilla början på den här dagen sluta ganska snabbt. Hejdå!
 
 
/Lina