Wow, tre dagars uppehåll!? Vad hände där Lina? Du som lovade att skriva i princip varje dag! Ja, vad ska man säga? Ibland är man bara väldigt lat och orkar inte. Har inte ens nå roligt att skriva om! Varför inte skriva vad jag gjort då?
Lördagen var helt okej. Bakade bröd när jag vaknade (Stromboli) hann dock inte fota den eftersom det blev lite bråttomt till fotbollen. I alla fall så vann Kiruna FF sin match med 5-1 eller nå sånt, dom körde över Trångfors helt och hållet. Hockeyn gick dock inte så bra för Kirunas del. En förlust mot Sollefteå med 4-1! Vad hände där liksom? Jag å Madde  bestämde oss för att åka hem innan tredje prioden så jag hann se sista perioden av Luleå-Skellefteå. Saik vann men annars så var det en riktigt tråkig match med endast ett mål! Inte allt så roligt... Ja vad gjorde jag sedan? Spelade sims å byggde hus, vilket jag fortsatte med på söndagen, fast jag kollade film samtidigt. Vilket resulterade i att ajag inte hängde med i någonting i och med att jag har en smartphone också.. Hehe, nä jag pluggade i alla fall lite och så var det med det!
 
Idag har varit en riktig trötter dag. Typ en sån dag vart man bara vill ligga kvar i sängen när man ser snön falla och termometern visar minusgrader. Men det är bara att kliva upp, göra sig i ordning och trampa iväg till skolan på cykeln! Har dock kommit igång med träningen lite smått igen, eftersom att mitt knä verkar hålla så kör hag på i lugn takt! Det var väl det jag hade att säga. Blev ganska mycket ändå?
 
Ex på hur brödet kan se ut
 
 /Lina